ما اصلا اینجوری نیستیم.جاااان شما!!!!!!!!

شارژ ایرانسل

فال حافظ

شرح وبلاگ یعنی بی شرحی

 
ما اصلا اینجوری نیستیم.جاااان شما!!!!!!!!
|

 



نظرات شما عزیزان:

شنل قرمزی
ساعت13:19---19 بهمن 1391
............@@@


............@@@@@@@@@


...............@@@@@@@@@


....................................@@


....................@@


....................@@@


....................@@@


....................@@@


....................@@@


....................@@@


......................@@


..................................................


@@@...............................@@@


@@@................................@@@


@@@@@@@@@@@@@@@@@


...@@@@@@@@@@@@@@





..................@@...@@


..................@@...@@


......................@@


......................@@


............................


...............@@@@


.............@@.......@


................@@@@@@


............................@@


............................@@


............................@@


............................@@


............................@@


............................@@


............................@@


..............................@
وتقعا که به بقیه چه ربطی داره آپی
پاسخ: ربطش به اینه که پاشن بیان وب رو ببینن دلبندم در ضمن آپ بودن با آن بودن فرق میکنه ها


night star
ساعت22:23---18 بهمن 1391
نه این یکی مورد که اصلاااااا به خصوصیات بچه های ما نمیخوره
پاسخ:میدونی که کلاس ما و این کارا محالههههههههه


شنل قرمزی
ساعت21:39---18 بهمن 1391
نه نمیشه اصرار نکن
پاسخ:





خواهشمندم شدیدا





اعصاب یه جماعتی رو خط میزنی تن هرچی شاعره تو گور میلرزونی

پاسخ:خیالت راحت یه اسپری ضد لرزش در گور خریدم




به شاعرا میدم که نلرزن طفلکیا

پاسخ:



میشه به سبک شعریت گفت کارنامه ایسم

پاسخ: هه هه هه


خیلی هم خوکشله


فرهنگ ایران به سبک کارنامه ایسم من جوون نیاز داره


یا سبک عهد دقیانوس ؟

پاسخ:سلام دیدم جای من خالیه گفتم این وسط یه یادی هم از من بکنید.
پاسخ: اخ واقعا جات خالی بود
به قول قدیمیا جات سبز
البته نمیدونم اینو قدیمیا میگن یا جدیدیا

پاسخ:متشششششششکرم ای دوست


شنل قرمزی
ساعت21:36---18 بهمن 1391
عزیز من چرا خالی میبندی





ما کجا اینجوری نیستیم





بذار من شفاف سازی کنم





این ابکش و قلب سیاه و غزاله





پایه ثابت این خل بازیان





ملت شاهد باشین من شفاف سازی کردم





من حقیقت تعیین میکنم





من تو دهن دروغ میزنم





چشمک خواهر این جوری نیگاه نکن





تاثیرات کارنامه است
پاسخ:



شما که گرفتی بعله ما چون نگرفتیم فعلا احوالاتمون خوبه

پاسخ: خوش به حالت


همین جوری بهتره


ما که یه پامون تو اتاقه یه پامون تو دستشویی

پاسخ:

آخی کتک زیاد خوردی بمیرم برات همینه چرت و پرت میگی

پاسخ: کتک کجا بود بالام جان
کتک میخوردم بهتر بود از اینکه 5 بار از رو کارنامه م بنویسم
نه بابا شوخی کردم
توجه اینجا چت روم نیستا وبلاگ مثلا

پاسخ: بعله بعله فراموش کرده بودم چرا به راه خلاف منو میکشی چت یعنی چی استغفرالله


شنل قرمزی
ساعت21:33---18 بهمن 1391
بیازار مور بی دانه را

که علاف کند شاعر و چانه را

خودم گفتما فی البداحه
پاسخ میشه لطفا دیگه چشمه ات فی البداهه قل نزنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : چشمک تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,



آخرین مطالب وب سایت به قول معروف ما تیزهوشیم !!!!
» چشمک جان تسلیت !
» پیام تسلیت
» holiday
» به مغزت دستور بده بخنده
» قدیمااااااا!!!!!
» آیا واقعا از این دخترا وجود مردم؟نه شما بگین واقعا داریم؟!!!!!
» به یاد سیمین بانو
» کارنامه
» خودتون عنوان بدین
» ما اصلا اینجوری نیستیم.جاااان شما!!!!!!!!
» فقط برای تلنگر
» مواظب باشیم..
» نگاهت راتغییرده...
» ای روزگار!!!
» تولدت مبارک
» عرض سلام
» درد مشترک
» تاریخچه تقلب
» ما واقعا اینطوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!1
» تا حالا فکر کردی؟



 

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.